Subject: Võidu-Kerese tiigi ja selle lähiala DP kehtetuks tunnistamisest
From: "Tatjana Nikolajenkova" <[email-masked]>
To: AS Narva Soojusvõrk <[email-masked]>, "Telia klienditeenindus" <[email-masked]>, "AS Narva Vesi" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>,VKG Elektrivõrgud OÜ <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "maaamet" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jul 2024 10:41:18 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Narva Linnavalitsuse Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet teatab Narva
Linnavolikogu 20.06.2024 otsusega nr 35 Narva Linnavolikogu 03.03.2011
otsusega nr 43 “Võidu-Kerese tiigi ja selle lähiala detailplaneeringu
kehtestamine” kehtestatud detailplaneeringu kehtetuks tunnistamisest.

Planeeringu kehtestamisest on möödunud üle 12 aasta ning selle aja jooksul
ei ole asutud selle lahendust ellu viima. Detailplaneeringu lahendus ei
ole enam asjakohane ning ei järgi Narva linna arengusuunda sotsiaalsete ja
kultuuriliste vajaduste osas, kuna linnal pole rahalisi võimalusi ega
vajadust ehitada sellises mahus uut ühiskondlikku hoonet. Samuti takistab
planeering ala arendamist avaliku pargi- ja puhkealana.

Võidu-Kerese tiigi ja selle lähiala detailplaneeringuga on määratud
hoonestusõigus kuni 5-korruselise ühiskondliku hoone, ehitusalune
pindalaga kuni 3570 m², ehitamiseks. Planeeringuga on lahendatud maa-ala
liikluskorralduse (juurdepääsud ja parkimine), heakorrastuse ja haljastuse
küsimused, määratud tehnovõrkude asukohad. Krundi kavandatav
täisehitusprotsent on 18% ja haljastusprotsent 20%. Planeeringuala asub
Kerese linnaosas ning selle pindala on ca 2,2 ha.

Võidu-Kerese tiigi ja selle lähiala detailplaneeringuga muudeti Narva
linna üldplaneeringu (2000-2012) lahendust krundi maakasutuse juhtotstarbe
osas. Alal jääb kehtima Narva linna üldplaneeringu (2013-2025) lahendus,
mille kohaselt Võidu-Kerese tiigi ehk P. Kerese tn 22a (51101:005:0042)
krundi maakasutuse juhtotstarbeks on määratud üldkasutatavate hoonete maa
(A).

Narva Linnavolikogu 20.06.2024 otsus nr 35 on lisatud käesoleva kirja
manusesse.

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9062

M: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]